Alla inlägg under augusti 2011

Av sofie Sjölander - 31 augusti 2011 23:41

idag är det en deppa dag kan inte svara på varför än...

men jag vet att jag är lite förvirrad och inte har något tålamod till något längre.

orkar inte med att gå upp längre när klockan ringer på morgon, men gör det för att jag ska klara av denna höst depritioen oxå. Jag ska klara mej ut ur den och sen vissa mina onda demon att jag kan överleva...


sen så är det nog något med min lilla babis katt med, troligen är hon dödssjuk... men väntar på svar och hoppas ej att de är så... för älskar henne så <3

Av sofie Sjölander - 17 augusti 2011 09:18

nu va det ett tagesen sen jag skriv har, de har inte hänt så mycket sommaren har varit lugnt. jag har bliv singel men jag är lika glad för det. han började bli mer och mer misstänksam för varje dag som gick, vilket som va jobbigt, jag klar inte av såna killar. han trampade ner mej totalt men jag ha klättrat upp igen, vilket jag är stolt över att jag ha gjort annas brukar det ta lååång tid.


Min mage ha börjat cp sig inget, men det kan beror på min ångest som jag går och har inom mej, men det är lite bättre nu än vad det va förra veckan så. ska gå till läkaren och få tillbaka mina piller tror jag, om han går med på det vill man säga.

Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards