Alla inlägg under september 2009

Av sofie Sjölander - 30 september 2009 21:38

japp snart blir de sängen, måste upp imorgon.

men efter i morgon är de bara en dag kvar och sen helg vill ha de nu.

är så trött på att jobba. och så vet jag inte hur många dagar jag har kvar att ta ut på min semster.

vet inte varaför jag är trött på jobbet älskar de.

men i bland blir de bara för mycket ja ni vet.

känner mej helt körd med.

men nu tittar på tv.

sen sova.

kanske titta genom de jag ska läsa om nästa vecka

ska ha hand om en andakt på hobby. (hjälp)

gillar inte sånt men någon gång ska man väl börjar.

fråga lilla keps killen om han kan hjälp mej när vi ber för de tycker jag inte om att göra högt lite feg kanske.

nepp inte sitta har mer nu.

 

god natt hörs någon gång i veckan. kram

Av sofie Sjölander - 29 september 2009 19:19

Everyone needs compassion
A love that's never failing
Let mercy fall on me
Everyone needs forgiveness
A kindness of a Savior
The hope of nations

My Savior
He can move the mountains
My God is Mighty to save
He is Mighty to save
Forever
Author of salvation
He rose and conquered the grave
Jesus conquered the grave

So take me as You find me
All my fears and failures
Fill my life again
I give my life to follow
Everything i believe in
Now i surrender

Shine your light and let the whole world see We're singing for the glory of the risen King...Jesus "



denna låten få mej att känna mej närme JESUS


Av sofie Sjölander - 29 september 2009 15:55

idag när jag gick till jobbet var det två minus ute.. KALLT trodde jag skulle död.

men sen på jobbet var det en bra dag. inget att klaga på SKÖNT.


men jag kan inte säga att själen mår bra men så kan de vara. ibland så vill man bara släppa allt man håller på med. men så¨lätt är det inte. för då måste jag släppa mitt liv med.  men alla onda känslor vill jag ska dö ut och allt hat jag har inom mej ska försvinna.

men så är det i bland att man kan ha det så. Men vem vet hur de skulle vara om jag bara GICK RUNT OCH VARA GLAD HELA TIDEN VEM SKULLE TROR PÅ ATT DET VAra jag.


jag kan vara glad men ändå ledsen inom mej. mina masker är något jag inte ta på mej längre men i bland sitter dom för ur jag känner ska inte ljuga om det. för så är de...


nepp tv nu och sen städa och laga någon god mat tills i morgon.

Av sofie Sjölander - 28 september 2009 18:15

japp du är det höst ute. rengat hela dagen och det bliv aldrig ljust ute.och inte i mitt hjärta heller=/ men så kan de vara ibland.

jobbat i dag och läst ut boken jag skulle ha läst ut för längre sen och skrivet om det. japp nu går de framåt i skolan med de är skönt har varit en jobbigt tid där med. men nu så.

nu sitter man och tittar på tv och sitter har. kan man mer tråkigt. ne de kan man inte ha...........

nu så ska jag snart hitta på något och göra

dad

Av sofie Sjölander - 26 september 2009 14:49

jag vet jag inte är den bästa dotten, att jag inte gjort bra saker i livet.

men ändå förtjänar jag lite mer tid, lite mer kärlek från dej.

inte bara träffas någon gång prata i mobilen någon gång.

utan jag behöver min pappas kärlek.

kan du inte förstå att jag än är det lilla barnet som ibland behöver pappas puss på pannan

och höra orden jag älsakr dej.

men det känns som jag fick ta över allt efter skilsmässan attdu inte orkar bry

dej, för hennes barn är viktigare än mej. jag älsakr dom som mina syskon. men jag finns med.

vill inte kan inte leva i skuggan längre, jag mår inte bra av att inte ha min pappa vid min sida.

älskar dej pappa men snälla vissa att du bry dej och finns när jag har de svårt. jag  

Av sofie Sjölander - 26 september 2009 14:31

allt blir bara värre och värre man orkar inte göra något. eller man gör saker hela tiden och det känns som inte man gör något alls.

i dag har jag varit på sacenhand i bankeryd hittade en sån spegel som jag vill ha, men kan inte ställa den någonstans. va där med lisa drack kaffe.

sen vara jag hos mel en stund trevligt. sen hem och slänga in tvätten i maskinen, sen hem till mamma och dricka kaffe igen i dag vara de kaffe dag. träffade min lillebror alltid lika trevligt att se honom händer inte så ofta.


igår vara det kyrkan de vara en trevlig kväll trots mensvärk som heter duga. de vara ett bra ämne i går och de till talade mej. jag kände att jag måste lägga ner mej kärlek till gud än det jag gör. gör de bara halv hjärtet just nu. men sen vet jag inte om det kan beror på att jag ha så mycket med och inte hinner med allt. hinner inte knäppt med mej själv typ. de är jobbigt kan jag säga er.


i dag vet jag inte vad som händer är super trött men de är jag ju jämt nu för tiden kan beror på att hösten är på väg. blä mörka TIDER och många svåra minnen=(


nu så blir det snart möta lilla flum som varit på starn i dag och jag hemma och gjort massa annat roligt. ha ha


ha de bra nu

Av sofie Sjölander - 19 september 2009 14:25

jag    


hur mycket ska man våga tro?


allt som händer nu utanför svenska gränser, krig, sjukdomar, massa skuma saker.

ibland undrar jag om detta är det gud menar med uppbarelsseboken där står det massa tecken som ska hända innan Jesus kommer tillbaka.

men i bland tror man bara att det är djävlens sätt att sätta fart på vårat tänkade.

jag vet inte hur mycket man ska tro längre.

Bön i all evighet kan inte ge svar på alla min frågor, och jag är tronde men en räss sådan.

finns mycket som jag inte kan tro på eftersom det är förstor, som helande hur kan man få en död man att börja leva. hur kan man få en sjukfrisk. jag kanske är för att för att tro på detta, men jag har är inte där än i min tro.

jag vet för några årsen hade vi en dans pastor hos oss som förlängde ben. jag var tvungen att gå ut för jag vågade inte vara kvar. mådde dåligt kände mej helt svimmfärdig. och jag var rädd för Jesus kraft lika dant som jag är i dag.

men man kanske måste ta ett steg i taget långsamt.

för att kunna förstå vad det är som händer, när man inte vet.

jag känner Jesus kraft ofta i tillbedjan men då är jag inte lika rädd. utan då trivs jag.

men ändå kan jag känna någonstan en liten del av min rädsla till att låta honom komma närmre mej.

jag har alltid haft svårt att släppa in folk på mitt jag. den jag är.

tror inte det finns många som vet hur jag är fullt ut, för jag vissar det inte. jag vågar inte jag vill  inte. för jag är rädd för att bli lämnad  ingen.


ja hur ska man våga tro om man är rädd ???????



Av sofie Sjölander - 19 september 2009 12:35

japp det gör man nu. och  så lyssnar jag på mina drömmas stad den är inte bra tycker bara det är jobbigt men är det inom skolan så måste man ju gör det.


i går var det kyrka var väl inte så på topp att gå ditt, men efter som lisa pratade så bliv kvällen bra. fast hem tidigt och sova. var skit trött efter som jag jobbade bara tors och fredag efter som jag var sjuk hela veckan...


ikväll kanske det kommer lite goa människor fast vet inte beror på hur mycket jag orkar.


tror det blir kaffe nu med en liten kaka.. ha ha ha


måste bara säga en rolig sal, jag gjortde ett bim test i torsdag men gjorde nog lite fel flr jag hade fetma nhe det skulle inte jag tror. sen gjorde jag det i går rätt ovh då var jag normal ha ha ha skrattar åt det...


nästa vecka blir det börjar på hårdtränin magen ska bli platt igen och jag ska bli mer pigg och glad.


nhe snart tvättstugan den lilla skuma tycker inte om den

Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards