Alla inlägg under januari 2010

Av sofie Sjölander - 27 januari 2010 16:48

när man se tillbaka på allt som hänt på våran jord så kan man undra varför just jag skulle komma hit som den jag är, liten och inte gör så mycket mer än tänker.

just i dag var det 65 år sen fångarna från auschhwitz bliv fria dom som klara sig. i dag går dom tillbaka in i det som är deras mest hemskast minne dom har. för mej är det svårt att fatta vad det vad som hände där inne, men jag vet att jag aldrig vill uppleva det. det är så hemst att tänka på, men ändå vill jag veta mer om det... jag tackar jesus för alla dom som övdelevde och låt aldrig något sådant hända igen...

Av sofie Sjölander - 25 januari 2010 15:10

folk tjatar på mej att jag måste skriva mer så jag tänkte ett litet inlägg kan jag väl göra då... har inte tid med att blogga just nu....


Men i morron blir det ner till kusinen och plugga skönt att hon finns och kan hjälpa mej nu när allt känns svårt...


Annas inte hänt något eller ju jag håller på att fixa mitt liv att komma närmare jesus vilket som går bra nu efter min lilla vilda utflygt, men men det behöver vi inte ta nu. jag har ångest och sårade många, så nu blir det ändring i mitt liv... Söka herren...



Snart kommer det en ny tv och zacke och fidde hämtar den just nu..... skönt för min tv är högsalana sprängad på ha ha blir så när man sjunger falskt till sin star=)


sen denna månaden blir det nog en ny mobil och säljer min nya, för jag klara inte av den längre, blir super trött på den.... inget fel på den men jag har tröttnat brukar göra det.... är nog lite pryl galen tror jag men så är det ju=)


nhe vänner ny ska jag städa lite känns som jag bor i en svinsta men har varit sjuk och inte orkart göra något låter som mej och är JAG =)


kram  

Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards