Alla inlägg under juni 2009

Av sofie Sjölander - 30 juni 2009 20:26


ja så känns det i dag.


jag orkar inte med att gå med foten på två olika världar längre. '


jag undara om man bara ska ta ett steg ut och se om man faller.


eller ett steg åt sidan och se vem som vinner kampen


eller bara slänger sig bakåt och se om en hand finns där.

som kan ta mej tillbaka till varmen havet o himlen.

känna att andetagen bli lätta igen och se om allt börja ljusna igen.


god natt sova snart alla bloggare och vänner.....


om två dagar kommer zacke hem yiiip!!!!


ORM

Av sofie Sjölander - 29 juni 2009 19:46

japp i dag såg jag en orm jag började gråta tycker inte om dom så djuren=(


men men kom till vätten ändå efter en liten stunds panik... så bada i dag på bankerydssida. sköt var det...


träffade lite kyrkfolk mysigt.


japp funderar på att gå ut på min balkong och av mjuta en kopp kaffe och cigg innan jag tänker på refengen o ska lägga mej ner för att läsa=)


har läst tusen sidor snart på en vecka vad bra jag är=) el inte yiiiip


men ha det bra nu och god natt '


ha en bra dag i morgon

Av sofie Sjölander - 28 juni 2009 22:06

ok mötet i dag gav inte något känner mej inte starkare i min tro.

allat är lika jobbigt änså.


men efter kyrkan va det kul ha hahaha.


lite trevligt och lite snusksnack med dom ungre ha haha.dom är roliga.


stakas J han gick bara i väg tror han inte ville höra mer ha ha ha


ja ja ja måste nog sova snart jobb I MORGON  blä vill inte men mer pengar i kassan om man säger så
Av sofie Sjölander - 28 juni 2009 16:09

i dag har jag badat i vätten med lisa, det var kallt men sköt ändå.


ska snart gå till kyrkan där jag inte varit på ett tag nu vet inte hur det känns eftersom jag inte vet vad jag står, har ju inte saknat det.

men måste ju gå och få lite nu kraft och se vad det lider jag saknar ju juses det gör jag.

hoppas att jag snart vet vad jag ska stå, det kommer någ kännas bättre med allt då.


nep ska fixa mej. puss och kram alla gå vänner och bloggare=)

Av sofie Sjölander - 22 juni 2009 20:01

" om det nu är meningen att folk ska lida varför sätter inte vi stopp för det vi som kan."


ja det kan man undra när man sitter och kolla på tv, ja ja ja så kanske  det är.


men nu så ska jag se på tv... 


blir inte mycket skriv i dag orkar inte är trött som bara den. kanske kommer mer i morgon vem vet..


god natt sova nu...


mer om lidande när jag orkar

Av sofie Sjölander - 21 juni 2009 19:51

 

” en miljö av skog,en miljö av lugn. En tänk sträcker sig långt bort bakom livets vägar, vad händer om jag inte står kvar där ja är nu? Vem skyddar mina fall? Vem ser mig om jag vänder och går från din trygga hand JESUS?


Har du någon gång i ditt liv känt en stor oror över ångest när den sakta kommer krypande bakom dej?

Har du någon gång känt att det är dags att välja sida?


Så känner jag det i dag rädd för att inte veta vad jag står i morgon hur jag kommer mår i morgon, nu är jag väldigt trött och vill sova, men vet att jag måste skriva av mej jag vet att det kommer bli långt för det vet jag när ångesten kommer.


Jag kan inte svara på varför den kommer nu men, något är det ju det är säkert valet jag står för om jag ska stanna hos Jesus. Men det vet jag att jag kommer gör för han gör mer stark och jag ser honom i mitt liv lite klarare nu än för några veckor sen jag känner att han finns hos mej det gör jag vilket son är skönt att han hör mina böner som jag be som ett litet barn med bara några ord.

Jag vet att han ser mej när jag börjar bli orolig.

Jag vet att han finns.


I dag har jag varit med vänner och familjen hela dagen.

Titta på en av mina bästa filmer twiglihgt den gör så man kan börja drömma igen som ett litet barn ni vet tänk om det finns vampyrer skulle dom göra illa mej hur skulle det vara att leva som än, när jag var liten trodde jag att det fanns vampyrer fast att dom vara snälla. Jag känner igen min drömmar sen jag var liten. Ha ha=)


ne nu är klockan dags att sova ska upp i morgon och jobba och så ska man till skolan med, och önska dom glad sommar och så vidare fråga lite om uppgifter och så.


Så måste man på toa igen druckit en massa is te i dag det är gott.


Zacke är i stora staden nu få hoppas att det gå bra för henne i morgon då=).. ha det toppen kul

katten sover redan nu jag med

i morgon kommer mamma och bror och då blir det kaffe paj vanilj sås super kul. Bror ska hjälp mer med mobilsurf med=)


god natt fiassaga den 21/6 2009 22:38





Av sofie Sjölander - 19 juni 2009 17:27

i dag är det midsommar och det är som det har varit i alla år reng reng ren åska. jag är jätterädd för åska men som tur va zacke med mej det va skönt.


nu sitter man hemma hos zacke och tittar på fotboll och dricker kaffe det är skönt att inte vara hemma i hela tiden, skönt att få komma något annat hem med i bland och känna ny miljö.=)


katten har roligt i allfall kan man säga fast lite sur på henne för hon har kissat igen kan man bli mer än arg när hon sätter sig över allt än i sin låda, ja det blir man, fast kan vara mitt fel med inte fixat hennes låda =( men men man glömmer det så mycker att göra annas.

finns det någon kattlåda där all skit hämnar i en låda under sanden så det bara är att toma den?  är det någon som vet?  eller någon som kan komma på det. det skulle vara jättebra=)


nu tittar milan förbi ha ha zackes lilla söta katt älsakr henne jättemycket hon är jättesöt hon är min lilla isbjörn=) fias lilla isbjörn MILAN=)


kollar på fotboll fast det går inte bra för swe ja ja ja så är det=)


sen ska jag och zagke hem till mej och äta gott, och titta på mer fotboll och film hämden med wallander folk säger att den är bra.


två dagar kvar sen så åker zacke till den stora staden=( ja ja jaja men det ska ju bli roligt för henne att få lämna hållan bankeryd ett tag om man säger så=)


ja ja lite om hur denna dagen har varit och hur den kommer bli i kväll i morgon är det lördag då bli det sova och städa lite tror jag eller jag vet inte.


ha en bra midsommar.


"nu rengar det, då vet man att det är midsommar" kommentatorn på fotbollen sa det! haha!

Av sofie Sjölander - 18 juni 2009 11:30

blä nu sitter man i en väntekö på telefon åååå vad roligt eller inte.

hatar det.


i går fick jag mitt brevband yiiip nu kan jag sitta ute

Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards