Alla inlägg under december 2010

Av sofie Sjölander - 15 december 2010 11:53

oj oj oj det var ju ett tag sen jag var inne här, men det ska bli ändrign på det till nästa år ska försöka bli bättre =)


för er som inte vet har jag träffat en kille från tunisen.. ja ja  han bor där=) men jag är lika glad för det. visst att det känns att inte ha honom nära, men så kan det vara när kärleken faller på...


så jag har flygit för fösta gången i mitt liv el inte bra en gång utan 4 ggr på två månader, det är en skön känsla ( inte att landa får panik och ångest vara gggr)


jag har fått uppleva mycket med annan mat och kultur när jag varit i tunisen, men jag känner ingen räddsla till att kunda flytta ner ditt. men något som skrämmer mej är kan någon tvinga i från sig sin tro/ tro inte att det kommer hända men man vet ju inte, folk säger ju är man svag i sin tror har man lättare att hoppa på någon annas tro=/ inte bra.


just det skulle bli klar i skolan nu till julen men nej då vi tar det tíll sommaren i stället, klarade inte av sjukvården=/ det var tungt och slet på mej...


sen den anndra nyheten inte så bra, men jag ha lyckats med att gå ner 6 kg va tio från början men gått upp dom andra 4 kg. Men det är ju något som är fel i min kropp vill sova hela dagen om jag bara fick.... men men nej nej tvungen att ha ett liv med....


ja lite smått vad som händer i mitt liv just nu men lovar att bli bättre =) kram på er alla som läser denna mednings lösa sida om inte ett skit...


Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards