Alla inlägg under april 2011

Av sofie Sjölander - 7 april 2011 23:50

i morgon ar det sista dagen på min apu ( praktik)  det känns lite, började ju att gilla det. Men det ska väl vara så när man börjar gilla saker så är det slut.

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att jag få sova innan kl ringer, jag är inte ens trött i dag, men jag måste ju sove, men jag funderar på om man ska vara uppe en liten stund till och sen hoppa i säng. jobbar ju bara till ett i morgon så....


neh gott folk annas har det inte hänt så mycket, är nog som alla  andra dagar. lite segt. men jag har ju börjat skriva har igen, fast det är ju inte något vettigt men lite i allfall. få se om man kan hitta på något att skriva om någon dag....

Av sofie Sjölander - 7 april 2011 02:40

Ja det kanske skulle vara bra om man ville gör det, men hur lätt är det när man vaknar av att det kään som hela hustaket ska blåsa bort. Jag vet inte om det är jag som är lite trött och så nu, men varför ska man ALDIRG få sova när man behöver, och är ju inte så att jag behöver gå upp jätte tidigt i morron ,men sova behöver jag.

Nu har jagsnart haft min 5 veckor på min praktik, vet inte om jag ska säga att det är skönt eller tråkigt, men det känns bra att komma tillbaka till skolan och komma tillbaka till sitt jag igen.  Att träffa alla sina vänner igen och bara få se hur folk har haft det.

Men sen känner man ju att man har ju lärt sig något på praktiken, men inte allt det jag ville lära mej kanske, men som sagt livet är ju en stor skola so man lär sig efter hand skulle jag tror  =)

ne nu ska jag ta och sova igen innan jag får migrän som jag brukar få vid lite somn =)


och snart så är det dags för att hitta någon vändning i livet, vet inte vad en med det kommer vi nog snart på =)


Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards