Alla inlägg under februari 2010

Av sofie Sjölander - 21 februari 2010 22:03

visst är dewt fint med snö men nu får det vara nog, även jag som älskar det har tröttnat på de. nu står snö vallarna flera meter ute på vägarena. jag vet inte men jag känner mej down alls.. helt slut körd på detta. men men så ska det väl vara el om det är för mucket av något man älskar...


nhe nu blir det läsa och krypa ner i sängen och tänka på att man ska plugga i morgon annas blir det inte kul kan jag lova..... ne så godnatt på er... ...

Av sofie Sjölander - 18 februari 2010 11:36

jag älsakade dig farfar men nu har du lämnat denna jord för att vandra vidare.

jag kommer alltid bära med dig i mitt minne, även om den sista tiden inte varit lätt, även att jag inte kommit och hälsat på dehöver inte det betyda att jag inte älskade dig.

men jag vill bevara minnet från dig när du sitter hemma hos dig och titatr på sport och röker inget bra minne men det vara så du va och därför älskade jag dej. din rökiga lägenhet och lukten man hade när man gick därifrån det vara du farfar, det minnet ska stanna hos mej för evigt älskar dej.... ha det så bra nu på andra sidan tills vi träffas igen   älskar dej och du finns kvar i mitt hjätat.... sov i frid nu farfar....



  du lämnade denna jorden kl 01:00.

men du har livet ett bra liv nu det sista.

kommer aldrig glömma dej  

Av sofie Sjölander - 12 februari 2010 19:10

just nu känner jag haten inom mej, mot allt, även om det gått så mångs år.

men igenom alla dessa år har jag försökt att glömma, men jag kan inte orden är som fast häftat i mitt minne. Jag vill bara gråta men vad är det att gråta för. vet ju att det är bättre nu än vad det vara för många årsen... vet att dom ha det bättre även om dom är skilda. men ändå känner jag att allt spelas upp igen, orden kännslan av svik och besviklse.... av rädsla mer rädd för att bli ensam igen att inte ha någon. men jag vet att jag har folk som älskar mej, och att mamma och pappa älskar mej även om dom inte är gifta längre. men vad ska man göra när allt spelas upp framför sina ögon och öron igen..... slaget i magen finns kvar fast åren gått.. ledsen att jag måste säga det men jag hatar denna tiden=)  


älskar denna bild

Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards