Alla inlägg under december 2009

Av sofie Sjölander - 18 december 2009 12:57

NU ÄR JAG 25 DÅ=)

Av sofie Sjölander - 11 december 2009 13:53

Ja det var ett tagsen nu sen jag skriv något har, men det kan beror på att det inte händer så mycket=)

det är det gamla som alltid jobb skola och en massa go vännen=)

Men nu är det snart jul !? JAG GILLAR INTE JULEN, efter mammas och pappas skildsmässa så är det svårt att tycka om julen, den känns bara jobbig och det gör ont i mej en hel månad innan jul, alla tänkar sliteroch dra i en. jag känner mej ner tryckt, jag vet att jag gnäller mycket men nu är det så jag tycker...


jag vill ha snö det är så sjukligt mörkt ute vaknade vid halv nio i dag och det kändes som kl vara sju, fatta vad jobbigt det är när det blir så.


nu så ska jag städa och plugga lite alltid lika kul eller inte men är ju ett måste=)


ha de....


ikväll:

mat hos pappa

till kyrkan och vara glad =/

sen hem och sova tvätta i morgon =)

kanske lite film beror på hur sen jag blir i kväll med=)


Love yooooooooo =)  


Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards