Alla inlägg under augusti 2009

Av sofie Sjölander - 28 augusti 2009 16:17

ok att allt inte blir som man vill, men hallå.

kan man inte bara försöka ta det lungt?


idag på jobbet började en arbetskompis att skrika på mej

bara för att jag inte trokat av en bänk redigt. hallå.

är allt som de ska då??

ne skulle inte tror de.


plus att personen hittar alltid något att klaga på hos andra

men gör inget fel själv.

jobbigt jobbigt på jobbet.


städat har jag gjort med så nu är det jätterent.


ne äta lite nu kankse.


kyrkan i kväll skönt.


skriver mej i kväll

Av sofie Sjölander - 25 augusti 2009 21:45

 

bland önskar jag att man bara kunde göra som man vill.

Bara få vara fri, gör vad jag vill. Leva i en dröm värld, bara gör det jag alltid har drömt om.

Som på film ni vet. Jag älskar att titta på dans filmer. Har tittat på en nu i kväll och känner när ska jag våga.

Våga ta mig ut och göra det jag, resa och upptäcka nu kultur och dans.

Jag kanske inte kan dans så bra men jag kan det vet jag. Rätt musik och rätt ställe så kan jag.

Men jag vågar inte.

Vad är jag rädd för undra jag?

Inte för att komma till en nu kultur det skrämmer men inte, jag är inte rädd för att testa på nya saker.

Men tror jag är rädd för att släppa taget om allt bra har hemma min familj vänner.

Jag ska inte vara borta hela mitt liv men ändå känner jag mig osäker på vad jag ska göra.

Är det då meningen att man ska testa sina drömmar om man är rädd??

jag vill men vågar inte...

jag vill bara gråta för jag är så feg och rädd.

Om man nu vill testa på nya saker varför gör man det bara inte.

Inte så att jag behöver släppa taget om alla här hemmet bara för att åka i väg ett tag och testa på något jag vill göra.

Annan kultur annan musikstilar andra dansstilar.

Men jag är för feg, inte alls bra.

Om jag någon gång skulle vilja ge mig i väg och bara se på något underbarat så skulle det vara kuba tycker om deras dans och musiken gör mej glad, och jag känner mej inte rädd när jag kan drömma mej bort till en liten inne krog men live band och massa folk som dansar och bara känna musiken i kroppen på mej.

Då är jag inte rädd, då vill jag bara ditt och dans mig svettig och bara dansa tills morgon tar vid.

Men jag vågar inte.

Hur ska jag våga något jag drömmer om och älskar?


Fiassaga den 25/8 kl 21:42


god natt alla min läsare nu ska jag sova.



Av sofie Sjölander - 25 augusti 2009 12:41

nu sitter man i skolan och väntar på att förläsningen ska börja lite surt att sitta bara men sen blir det att gå till a6 och ta bussen där i från. vad pengarna räker till. japp så är det. men skönt att gå fast mulet bliv det nu och jag som länade jacken hemme för att inte dö i värmeslag. men men blir det reng så blir det. ska till pappa i dag skönt.

Av sofie Sjölander - 12 augusti 2009 21:23

i daghar man varit på stan. kul fikat lite och så handlade en ny top jättefin.

jobbat har jag med, men vilken dag ååååå i bland kan man inte bli mer än arg och sur på jobbet.

sofie gör de gör såå.

halllllå jag gör det jag ska och säga inte till mej att göra mer=/ arg svar ja.

jag tro att jag kommer att säga i från en vacker dag och då blir det inte snällt har försökt men personen fattar inte... bomben tickar om ni fattar.


japp snart blir det sängen som gäller måste vara utvilad i morgon eftersom jag ha hand om köket och de är inte lätt.

men i morgon så är vi inte så många som tur är.. skönt!!!

för er som undrar så jobbar jag med dementa och de är kul jobb, men kan vara jobbigt i bland vissa dagar.


men men alla är bra annas inte varit på sommarsamlingen oj trodde det var tisdag i dag pinsamt, men men så kan de vara.


sen i dag åkte alla på barnlägret inte alla känske men några. jag följde inte med detta året bara för att jag orkar inte och kände det heldre pengar i plånboken än att förlorar tre dagar. kanske lite fel tänkt men men måste vara självisk i bland händer ju inte så ofta.....


på lördag blir det att gå upptidigt ska till kolmåden=) ååååå de ska bli super kul.....


nhe natti på er ska sova nu är svintrött


ps kom en och en halv timme sent till jobbet i dag pnsamt. me nmen sova är skönt ha ha


älsakr min familj och vänner =) love you

Av sofie Sjölander - 11 augusti 2009 22:04



om jag nu visste att allt skulle rasa

under dina fötter skulle jag hjälp dej upp.

men du glid från min hand till andra sida.

jag är ledsen

Av sofie Sjölander - 9 augusti 2009 21:21

idag har jag hunnit gör mycket, kyrkan.

träffat den ny ungdomspastorn helt ok kille.

skönt att vara där, träffa alla vänner. fast somnade nästan hihi.


kollat på fottboll med de va kul fast kollade inte så mycket snackade en hel del. ha ha ha mysigt.


men sova nu.


natti natti

Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards