Alla inlägg under mars 2010

Av sofie Sjölander - 30 mars 2010 11:48

Ja nu är det dags igen och ta reda på vad livet har att bjuda på.

Just nu känns bara allt så himla medningslöst, som inget betyder något, skolan börjar med den massa prov utan att det skulle göra det. Hur ska jag göra?

ok jag vet att jag kan om jag vill men frågan är orkar jag ?

nhe jag vet hur jag var förra veckan för jag hade prov i går, se ner på mej själv jättemycket, lite smår jobbigt..

Men men så kan det vara i bland  ...

Ne tycker inte om detta, bara för någon har fruskat med inlämning någonstans i sweden drabbas jag av dettA...arg på den personen som har gjort det.. men bara le och se glad ut så inte omvärlden se vad det är med mej dags för masker ingen då och leva det livet igen.... vill bara gråta men kan inte=( jobbigt, men ne nu ska jag komma igenom lite till närsta inlämnings uppgift..

Av sofie Sjölander - 4 mars 2010 21:25

ja den sist tiden har det hänt jätte mycket i mitt liv.

 

ett har börjat plugga på heltid nu, vilket är kul och jag trivs med det. trodde inte att jag skulle göra det. men det är toppen. klassen är bra på sitt sätt, finns väl lite man kan ändra på... typ mej själv, jag måste ta för mej mer och inte vara blyg vilket jag blir när jag kommer i en ny stor grupp.. bara jag ?

 

det andra är att jag är så tacksam för att jag inte gav upp när jag tänkte göra det, att jag liver än idag, för finns folk som älskar mej, för den jag är. behöver inte kämpa mej fram som jag gjjort innan mina masker var på ett tag för några veckor sen men nu är dom av, och säger ju jag mår viklet är super skönt. mår jag inte bra varför kan jag inte säga det för då... alla har vi våra dagar. el?

 

det trejde är att jag är närme jesus mer nu än jag va innan jag dopte mej. aldrig kännt hans närvaro på detta sett som nu. ser att han vill bo i mej. och tänker inte förstöra det nu.

varit på skön bön i kyrkan, som jag fixade ihop i morse på bussen fick jag bara en sak i mitt huved att vi har inte tid med jesus på vardagarna utan det är fredag och söndag som vi är med honom. ok att vi be, men inte på samma sätt som vi gör då. vi behöver mer tid mej jesus även dom andra dagarna i veckan. så denna kvällen med bön vara skön, för jag bad om sånt jag inte ber om annas, sådat som är viktigt i livet. man får inte glömma att be om kraft, dt trör jag vi många kristna glömmer och då börjar vi mår dåligt och sen tar vi steget i från så ska det inte vara... så be om kraft varje dag. så kommer jesus att hjälpa dej igenom allt.  Så snäll krisna vänner glöm inte att jesus behöver oss alla dagar.

 

ne nu ska jag plugga eller läsa lite inna njag somnar trött som bara den. men ska bli bättre på att skriva har i... för visst har jag tänkar som jag vill dela med mej. men ibland tar verkligheten över och då har man inte tid med att skriva har.

 

kram på er

Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards