Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

mensvärk

Av sofie Sjölander - 26 januari 2011 17:50

ok att jag brukar få ont, men så har ont som jag har i dag är gränsen, trodde att jag skulle dö på min föreläsning i skolan i dag. och när jag kom hem kändes det som hela livmorden var på väg att vända sig ut och in.... inte skönt...


jag har svin ont nu med, men tagit en tablett så jag hoppas det hjälper snart. nu sitter jag och pluggar tog mej lite rest för att titta till fb och skriva lite har i....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie Sjölander - 8 december 2011 20:40

När ska man börja lyssna på sin varningsklocka? och vakna upp och inse att allt redan är försent. Jag sitter i samma båt igen som jag gjorde då när jag hade dej i mitt liv. berättelsen berättas igen, när jag började lite på folk i min omgivning...

Av sofie Sjölander - 3 november 2011 13:16

om jag kunde bryta min tystnad, skulle jag stänga mitt fönster, och hoppas du hör det jag vill säga dej. om jag bara kunde säga att jag älskar dej och saknar dej så att kunde höra mej. för någonstans vet jag att vi båda håller inne på mer än vad ...

Av sofie Sjölander - 17 oktober 2011 13:26

vill man bli av med jobbiga killar på facebook så ändra man bara till förhållande... (öppet). men hoppas han fattar nu.  för jag vill inte längre bli kallad för älsking eller för gumman, för jag har gått vidare, och vill lämna allt med honom alla min...

Av sofie Sjölander - 31 augusti 2011 23:41

idag är det en deppa dag kan inte svara på varför än... men jag vet att jag är lite förvirrad och inte har något tålamod till något längre. orkar inte med att gå upp längre när klockan ringer på morgon, men gör det för att jag ska klara av denna ...

Av sofie Sjölander - 17 augusti 2011 09:18

nu va det ett tagesen sen jag skriv har, de har inte hänt så mycket sommaren har varit lugnt. jag har bliv singel men jag är lika glad för det. han började bli mer och mer misstänksam för varje dag som gick, vilket som va jobbigt, jag klar inte av så...

Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards