Alla inlägg under november 2009

Av sofie Sjölander - 25 november 2009 22:43

ja jag är dålig på att skriva något har just nu, men det beror på att skolan går först. men nu ska jag snart sova få tänka på att jobba i morgon. var hemme idag för jag hade sådan mensvärk så jag typ svimmade när jag vaknade i morse jobbigt värre. ont än svar ja på den frågan...... nh natti

Av sofie Sjölander - 17 november 2009 22:43

vad dålig jag är på att blogga, men mycket nu i skolan. natti

Av sofie Sjölander - 14 november 2009 00:20

ja nu sitter flum och flummem och spelar fifa och jag sitter har... alltid lika kul..

en bra kväll men börjar bli trött tvätta i morgon...

grattis flummen som fyller år i dag han har fått kladdkaka.....

snart film kanske ja ja ttrevlit... ha de

Av sofie Sjölander - 10 november 2009 22:02

jag i morgon ska man ut till huskvarana på möte.. lite jobbigt bara för att man inte har bil el körkorrt....

men men men så är det måste gå upp två och en halv timme innan man ska vara där... yiiiip sen att ta sej ditt tar bara en timme... trött på detta. men men men vad ska man göRA....  nu ska jag i allfall sova snart så jag kan vara ut vijlad i morgon


Av sofie Sjölander - 5 november 2009 22:46

trött nu sova, jobbig dag i morgon..........

Av sofie Sjölander - 1 november 2009 21:19

japp helgen har varit jättebra... kännt mej lite bätte, men ändå är det något saknas vet inte vad de kan vara.

men just nu är jag glad och orkar inte leta efter vad det är som kan vara fel....

men ska inte låta det ligga och gry för längre för då kommer jag bara mår dåligt igen...

i morgon blir det tvätta och plugga åååå vad roligt ne... men men så är det ju.


nu ska jag snart sova.. jobb med----,,,,

Presentation

Omröstning

Kan du känna dej fri efter att lyssnat på någon bra låt???
 ja
 nej
 varför ska man gör de

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards